miércoles, 28 de noviembre de 2012

Vassile Kandinsky


Durante el primer trimestre, los niños de 4 años hemos estado trabajando la obra del genial pintor Vassile Kandinsky.



Hemos aprendido cómo mezclar las formas y los colores en sus cuadros “Círculos concéntricos” y“Mensaje íntimo”.




Es una manera divertida de repasar conceptos matemáticos que desarrollamos este curso a la vez que aprendemos a valorar el arte.


Gracias papás por vuestra ayuda y colaboración. Os dejamos una muestra de nuestro trabajo. Nos ha quedado bonito ¿a que si?

jueves, 22 de noviembre de 2012

martes, 20 de noviembre de 2012

lunes, 19 de noviembre de 2012

Preparamos o Magosto


CUENTO: LA CASTAÑERA



CANCIÓNS

SEÑORA MARÍA
SEÑOR MANUEL
CASTAÑAS ASADAS
E VIÑO CON MEL
E VIÑO CON MEL E VIÑO CON MEL
SEÑORA MARÍA SEÑOR MANUEL




Non chas quero


Non chas quero, non chas quero
castañas do teu Magosto,
non chas quero, non chas quero,
que me cheiran ao chamosco.


Celebración do Samaín

Samaín es una celebración de origen celta que el cristianismo reconvirtió en el Día de Todos los Santos. Esta fiesta llevaba unas décadas olvidada, pero en los últimos años se está volviendo a recuperar gracias al trabajo realizado en las escuelas y en varios ayuntamientos de Galicia.





viernes, 16 de noviembre de 2012

PROXECTO HÁBITOS SAUDABLES.

Menú para media mañá

Luns : Lácteos
Martes : Fruta
Mércores : Cereais ( galletas, tortas, barritas…)
Xoves: Bocadillo
Venres : Elexir entre os anteriores























Aproveitando o proxecto os nenos de 1º de ed. primaria, realizamos un mural onde traballamos os alimentos: tipos, cantidades recomendadas, saudables, non saudables, ...

miércoles, 14 de noviembre de 2012

Período de adaptación

O periodo de adaptación é un tempo no que o neno/a pasa do mundo familiar coñecido e seguro, a outro descoñecido e mais amplo nas relacións, no que se sinte inseguro e temeroso. Pretendemos axudarlle a descubrir esta nova realidade como positiva, agradable e gratificante.
            Os que veñen da guardería, tamén se atopan cuha realidade distinta e nova : espazos, compañeiros e profesora descoñecidos.
            O noso obxectivo fundamental é que o neno/a se sinta seguro e considere o colexio como parte do seu ámbito persoal. As profesoras estaremos moi preto deles,  observaremos atentamente as súas reaccións, as súas  manifestacións, atenderemos as súas demandas e estaremos pendentes dos seus progresos e retrocesos .
            Remata este periodo cando o neno/a comeza a intercambiar experiencias, a contar as súas cousas, a mostrar afecto e aceptar o que lle dan, amosándose espontáneo, ledo/enfadado nos intres oportunos.Chega así , pouco a pouco, a integrarse no grupo e na  vida da clase.